Wilbert van de Kamp

logo-medal

Geen storytelling maar storydoing

hoekje-rood

Podium:

Theaterwagen Creatieve HUB

Aanvang:

18:05

Einde:

18:45

Er zijn een hoop plekken waar het mis gaat: ouderen vereenzamen, boer en burger raken steeds verder van elkaar verwijderd. Wilbert neemt je mee in hoe hij dit soort problemen oplost en hoe hij de brug slaat tussen een goed idee en gewoon doen. Er zijn namelijk veel te veel mensen met goede ideeën die nooit worden uitgevoerd. Geen “storytelling”, maar “storydoing”. Wilbert vertelt over Omapost – waarmee je de mensen van wie je houdt heel makkelijk een écht kaartje stuurt – en Lokaal Kilo’s Schuiven – een project waarmee hij boeren en restauranthouders door middel van een veiling weer met elkaar in contact brengt.

Wilbert van de Kamp (1988) is oprichter van Omapost en initiatiefnemer van Lokaal Kilo’s Schuiven. Als je zijn naam – Wilbert – slecht leest lijkt het op wilpret. Hij bedenkt veel, maar voert het ook (bijna) allemaal uit: van talkshow tot campagne, van bedrijf tot project.  Onderwerpen: eten/drinken, oude huizen, duurzaamheid en oma’s. Meer weten? Kijk op http://Wilpret.nl